Kratka sprava zo teplej parady vo Viedni (30.6.2007)

Posted: júl 2, 2007 in politika & aktivizmus, Q pochody

Zdravim zeny!

Bola to parada, ostatne ako vzdy, “alegoricke vozy” a ulice plne exhibicionistov a voyerov rozneho druhu, hudba klasicky tepla, vacsinou disko hity zo sedemdesiatych a hlavne osemdesiatych rokov, obcas nejake Scissor Sisters ci Mika, balkanska dychovka, orientalna hudba, ci techno, ktoremu som sa vyhybala. Len mi to prislo tento rok – mozno je to moj subjektivny dojem – trochu politickejsie, a to nielen co sa tyka teplych
prav.  

Napr. sa mi hrozne pacil anarchisticky voz, na ktorom bol velkym  ciernym pismom nasprejovany napis: SMASH THE STATE – MASTURBATE. A pod tym bol napis vyzyvajuci k boju proti rasizmu, antisemitizmu, homofobii, sexizmu.. ale aj proti kapitalizmu, nabozenstvu.. a k mojmu udivu aj proti fotbalu??!? Ale asi viem ako to mysleli. Alebo ked som videla tu slecnu, ako mava obrovskou zastavou, napoly duhovou a napoly izraelskou, s modrou hviezdou, tak sa mi rozbuchalo moje teple sionisticke srdce.

Odporucam vsetkym, ktori este neboli na podobnej akcii: je to zaujimavy zazitok, pridte o rok. Alebo, aby ste nemuseli nikam chodit, zorganizujte teplu paradu v Bratislave! (-:

Rebeka

Pridaj komentár

