MONITOR: blog.sme.sk – prvý pokus: Mami? Oci? Milujem holku!!

Posted: november 27, 2007 in legislatívne úpravy, lesbická rodina, monitor
Značky:, , ,

<!– –>

23.8.2007
Gréci  mali tri slová, tri pojmy, označujúce lásku: eros, filia a agapé. Eros je zdravá láska medzi ľuďmi, ktorá dáva zmysel životu a robí ľudskú rasu nesmrteľnou. Filia je cit, ktorý dávame priateľom. A napokon agapé, ktorá zahŕňa eros aj filiu, znamená omnoho viac, ako mať niekoho rád. Agapé je úplná láska, láska pohlcujúca tých, čo ju zakúsia. ….

…..

Nemôžem Ti nijako dokáza ť, že Ťa milujem. Ale môžem dokázať, že opak nie je pravdou. Chcem Ti ju ukázať, chcem, aby si aspoň na moment cítila mojim srdcom, aby si na moment vnímala farby mojimi očami, dotyky mojou pokožkou. Aby si na moment milovala ak o ja. Vnímala to. A…

8. augusta 2007 ….

Dnes. Po 4 rokoch. 48 mesiacoch.

Dnes Láska. Skladám Ti s ľub. Sľub priamo pred Bohom. A chcem, aby mi práve ten bol svedkom pri tejto prísahe a sudcom ak nedostojím svojich slov.

Beriem si Ťa Edi” a prisahám Ti, milujem Ťa!! Pred Bohom a pred Tebou.

… S ľubujem Ti Edi. Keď budeš mať pocit, že všetci odchádzajú, že idú iným smerom, že ostávaš sama, sľubujem Ti Edi, že budem s  Tebou a pri Tebe. …

Ak sa naše cesty rozídu a šťastie každej z nás bude ležať niekde inde, sľubujem Ti Edi, že neprejde deň kedy by som na Teba nemyslela a vždy Ti budem priať len lásku a šťastie.

sľubujem Ti Edi, že si Ta budem ctiť a vážiť, že Tvoje sny mi budú prednejšie ako moje vlastné, sľubujem Ti Edi, že vykonám všetko pre to, aby som Ťa spravila šťastnou, aby si plakala už len šťastím.

PRISAHÁM!!

Pred Bohom a pred Tebou.

Autor: Janka F.

CELÝ článok tu: http://pokus.blog.sme.sk/c/108922/Mami-Oci-Milujem-holku.html

Pridaj komentár

